Ülemiste kaubandus- ja meelelahutuskeskuses avati mitu uut rahvusvahelist moekauplust ja erilist toidukohta. Lisaks avasid taas uksed mõned värskenduskuuri läbinud vanad lemmikud.
Viimase paari kuu jooksul lisandusid Ülemiste keskusesse moekaupade ja aksessuaaride pood Watch Wear, kvaliteetsetele rõivastele keskendunud Roy Robson ning Korea ja Jaapani kosmeetikapood Glow Station. Uute toidukohtadena avati keskuses The Dog House, kes pakub klientidele gurmee hot-dog’e. Samuti lisandus keskusesse noorte seas populaarseks saanud maiustustepood Candy POP. Taasavati ka armastatud pesupood Triumph ning luksuslikku ehetevalikut pakkuv Swarovski. Uuenduskuuri läbis ka Trampolino, kus lisaks batuudil hüppamisele, on võimalik mängida ka laserpüssidega.
Ülemiste keskuse juht Guido Pärnits kinnitas, et lisandunud brändid on hoolikalt valitud ning Ülemiste keskusesse pikisilmi oodatud. „Ülemiste keskuse areng on tihedalt seotud kinnisvara strateegilise juhtimise ja pideva uuendamisega,“ rääkis ta. Pärnits lisas, et Ülemiste keskuse eesmärk on pakkuda külastajatele mitte ainult parimaid kaubamärke, vaid ka kaasaegseid ja funktsionaalseid ruumilahendusi, mis vastavad tänapäevastele ootustele. „Uued brändid tugevdavad Ülemiste positsiooni populaarseima kaubanduskeskusena, samal ajal pakkudes lisandväärtust kogu piirkonnale,“ sõnas Pärnits.
Uutest tulijatest toob Pärnits välja Watch Weari, kes lisaks kvaliteetsetele rõivastele, keskendub ka jätkusuutlikkusele, müües tooteid, mis on valmistatud keskkonnasõbralikest materjalidest ning järgib õiglase kaubanduse põhimõtteid. „Meie väärtused vastutustundliku ettevõtluse osas kattuvad Watch Weariga, mistõttu on hea tunne, et selline pood meie kaubanduskeskuses asub,“ lisas Pärnits. Samuti toob ta esile ka Roy Robsoni, mis täiendab Ülemiste brändivalikut kaasaegse ja ajatu meeste- ja naisterõivaste valikuga.
Watch Wear’i turundusjuhi Eliis Pintsi sõnul on Watch Wear ainulaadne elustiilikauplus, mis eristub oma kureeritud brändi- ja tootevalikuga. „Meie eesmärk on pakkuda kestlikke, kvaliteetseid ja läbimõeldud disainilahendusi, väärtustades ja toetades ka õiglast kaubandust. Ülemiste kaupluses keskendume ajatu disainiga toodetele, sealhulgas ülerõivad, seljakotid, päikeseprillid, rahakotid ja kingiideed, mis peegeldavad skandinaavialikku minimalismi. Kuigi nimi võib viidata vastupidisele, on Watch Wear kohalik Eesti ettevõte, mis ammutab inspiratsiooni Skandinaavia tänavapoodidest,“ lisas Watch Wear’i turundusjuht.
„Lisaks uutele kauplustele toetame ka olemasolevaid rentnikke, kes arendavad pidevalt oma teenuseid ja tooteid, pakkudes klientidele laiemat valikut ja paranenud ostukogemust,” kinnitas Pärnits. Laienenud on nüüd ka Trampolino batuudikeskus, kus lisaks batuudil hüppamisele saab nüüd mängida laserlahinguid. Trampolino uusimad atraktsioonid, nagu LASER TAG sünnipäevatuba ja lasermängude ala, toovad keskusesse uutmoodi põnevust ning pakuvad aktiivset ajaveetmist nii väikestele kui suurtele. „Me oleme ainuke suur kaubanduskeskus, kus on oluline osa – 10% pindadest – meelelahutusel. Meil on selle üle vaid hea meel, et Trampolino uus laiendus toetab Ülemiste keskuse meelelahutuse osa suurendamist,” lisas keskuse juht.
Ülemiste keskuses uuenduskuuri läbinud Triumph on nüüd tootekollektsioonide poolest veelgi esinduslikum, pakkudes ka väga professionaalset klienditeenindust. Eelmise aasta alguses uue poena lisandunud Swarovski pakub senisest suuremat tootevalikut, kus on alati värskeimad kollektsioonid esindatud.