Ülemiste keskuse iga-aastase konkursi „Parim Pood“ võitis seekord GURMAN`S TEE- JA KOHVIPOOD. Teise koha eest autasustati kauplust LEVI’ S STORE ja kolmandaks tuli lastekaupade pood STERNTALER.
Ülemiste keskuse Parima Poe konkurss on ainus omataoline, sest see toimub läbivalt terve aasta jooksul ja võitjad selgitatakse mitmete kriteeriumite alusel. Kõige suurema kaaluga on uuringufirma Kantar EMORi poolt läbiviidud teenindusmonitooringu tulemused, lisaks arvestatakse käibekasvu, kampaaniatest ja keskuse üritustest osavõtmist, head koostööd keskusega jm.
Ülemiste keskuse Parima Poe tiitli võitis 2019. aastal GURMAN`S TEE- JA KOHVIPOOD, teise koha sai LEVI’S STORE ja kolmandaks tuli lastekaupade pood STERNTALER. Esikümnesse jõudsid veel kauplused Springfield, Matkasport, Skechers, Easy Travel, The Body Shop, Brain Games ja Diamande. Eraldi tõsteti esile parima teenindusega kauplusi, kellest neli paistsid silma erakordse teenindusega ehk ületasid võimalikud maksimumpunktid. Need kauplused olid 2019. aastal Bottega Verde, Okaidi, Sterntaler ja Triumph. Kokku sai ära märgitud 73 kauplust, kes saavutasid Kantar EMOR-i teenindusmonitooringus maksimumpunktid.
Keskuse juhi Guido Pärnitsa sõnul oli läinud aasta väga põnev ja huvitavaid väljakutseid pakkuv. „Seoses laiendusega avasime üle 20 uue kaupluse ja meelahutuskoha, lisaks laiendasid oma pinda üle kümne väga tugeva rentniku. See on ka Ülemiste keskuse jaoks väga suur muudatus ja selles valguses on täiesti suurepärane tulemus, et üle 70 kaupluse on saanud teenindusmonitooringus maksimumpunktid. Parima Poe konkursi tase on muutunud aasta-aastalt kõrgemaks ja võitjateks osutuvad need, kes on tõesti kõigis mõõdetavates kriteeriumites parimal tasemel.“ Ta tänas ka kõiki keskuse rentnikke, kes annavad igapäevaselt omalt poolt suure panuse sellesse, et Ülemiste keskus on Tallinna ja Harjumaa elanike seas ülekaalukalt populaarseim ostukoht.
Gurman’s Eesti OÜ müügijuht Martin Märk tunnistas, et Ülemiste Parima Poe konkursi võit valmistab neile suurt rõõmu ning selle eesmärgi nimel tehti pikalt tööd. „Keegi tark on öelnud, et tasa sõuad, kaugele jõuad. Nii oleme meiegi oma võitu mitu aastat püüdnud ja lõpuks eesmärgi saavutanud. Soovitame kõigil teed juua, sest just see hoiab vaimu värske ja meele erksa ning aitab keskenduda.“
Parima poe konkurssi korraldatakse Ülemistes alates 2005. aastast ning sellest on rentnikele kujunenud põnev ja motiveeriv traditsioon. Konkurss tipneb keskuse töötajatele korraldatud meeleoluka auhinnagalaga, kus sel aastal osales rekordiliselt 600 inimest ning peaesinejana astus üles Anne Veski. Võitja tiim sai auhinnaks 5000-eurose reisitšeki, mille eest saavad kaupluse töötajad ühiselt toreda reisi ette võtta. Kümmet parimat kauplust/teenindusasutust premeeriti lisaks tunnustusele ka erinevate kingitustega, mida kaupluse töötajad saavad kollektiivselt kasutada.
Keskkonnahoidlik käitumine on Ülemiste keskuse jaoks oluline. Galaürituse korraldamisel tehti koostööd Eesti Toidupangaga, kelle abil jõudis õhtusöögil üle jäänud toit operatiivselt puudust kannatavate inimesteni. “Toidupank on väga tänulik Ülemiste keskusele selle ettepaneku eest toimetada üleliigne toit abivajateni. Meie lähiaja suurem eesmärk ongi üha enam jõuda catering-ürituste ja kruiisilaevade üleliigse toidu päästmiseni, ikka keskkonna säästmise ja inimeste abistamise nimel,” ütles tagasisideks Toidupanga kommunikatsioonjuht Liina Peäske. Ülemist keskuse koostöö Toidupangaga on aastaringne, keskuses on ka annetusautomaat, kuhu on võimalik abivajajatele igapäevaselt toiduannetusi jätta.