Ülemiste keskuses toimus läinud nädalavahetusel kaks korda aastas toimuv traditsiooniline moekaupade allahindluskampaania MOENS. Nelja päeva jooksul külastas keskust kokku 106 000 inimest, mis on eelmise aastaga võrreldes 20% enam ning aastate jooksul kõrgeim tulemus.
Ülemiste keskuse tegevjuht Guido Pärnits usub, et kampaania edukus on kindlasti seotud ka keskuse uuendustega. “Inimeste huvi uute põnevate kaupluste ja teenuste vastu on kõrge ning hea on näha, et ka juunis avatud Ülemiste keskuse laiendus on väga hästi vastu võetud“. Ta lisas, et Ülemistel on sel aastal veel palju huvitavat varuks ning et uusi avamisi tuleb jõulueelsel perioodil veel mitmeid. „Töötame selle nimel, et pakkuda oma headele klientidele uusi positiivseid üllatusi kaubanduse ja meelelahutuse vallas“.
Suvel Ülemistes oma Baltikumi suurima kaupluse avanud Sportlandi tegevjuht Gerd Kiili on keskuses toimuvaga rahul. „Ülemiste Keskus on Eesti kaubandusmaastiku selge lipulaev ja kõik kampaaniad ning nende edukus või ebaedukus on Sportlandi poolt väga selges fookuses. Pean tunnistama, et Moensi edukus annab meile, jaekaupmeestele julguse minna vastu sügis/talve hooajale uskudes, et kui meie ise pingutame, siis kliendid tunnustavad seda. Win-win!“