Viimastel kuudel on Ülemiste keskus läbinud märkimisväärse uuenduskuuri – mitu tuntud moebrändi on avanud oma uksed ning peagi ootavad ees veelgi suuremad muutused. Keskuse juht Guido Pärnits näeb selles selget märki majanduse elavnemisest ning rahvusvaheliste kaubamärkide kasvavast usaldusest Eesti turu vastu.
Guido Pärnitsa sõnul on kaubanduskeskused majanduskasvu katalüsaatorid. „Uute poodide avamine ja teenuste valiku laienemine näitab, et ettevõtjad usaldavad turgu – see on selge märk majanduse paranemisest,” ütles ta.
Näitena tõi Pärnits hiljuti Ülemiste keskuses avatud Calvin Klein Lifestyle kontseptsioonipoe, mis asub 190-ruutmeetrisel pinnal ja koondab esmakordselt ühe katuse alla kõik brändi põhikategooriad. „Kui rahvusvaheline bränd otsustab just siia investeerida, näitab see, et Eesti turgu nähakse kasvuvõimelise ja usaldusväärsena. See saadab tugeva sõnumi ka teistele ettevõtetele ja investoritele – meie majandus on konkurentsivõimeline ja arenev,” lisas Pärnits.
Uued kontseptsioonid Ülemiste keskuses
Põldma Kaubanduse juht Heinar Põldma sõnul tugines otsus avada Eesti esimene Lifestyle kontseptsiooniga pood klientide kasvavale huvile brändi vastu ja soovile pakkuda mitmekülgsemat valikut ühes kohas. „Ülemiste keskus valiti asukohana tänu oma tugevatele külastusnäitajatele ja laiale sihtgrupile, mis sobitub hästi Calvin Kleini brändi rahvusvahelise positsioneerimisega,” selgitas Põldma.
Heinar Põldma lisas, et investeering on osa Denim Dreami laiemast strateegiast pakkuda Eestis kvaliteetset ja rahvusvaheliselt tunnustatud tootevalikut ning tugevdada oma positsiooni jaekliendile suunatud turul. „Investeering uude kontseptsioonipoodi peegeldab pühendumust klientide ootuste ületamisele, brändikogemuse rikastamisele ja jätkusuutlikule arengule kogu regioonis,” ütles Põldma.
Lisaks Calvin Kleini uuendatud kauplusele avati keskuses hiljuti tuntud jalanõudepood Deichmann, mis asub 410-ruutmeetrisel pinnal. Samuti on Ülemiste keskuses täienenud lastekaupade ning elamuste valik – näiteks avas märtsis XS Mänguasjad Eesti esimese Build-A-Bear Workshop töötoa.
Pärnits rõhutas, et keskus pole pelgalt platvorm kaupmeestele, vaid ka aktiivne partner. „Kui mõni tuntud bränd soovib oma kauplust uuendada, toetame seda protsessi ka omalt poolt, näiteks pakume selleks perioodiks suuremaid rendiallahindlusi,” ütles Pärnits.
Peagi valmib Ülemiste keskuses H&M-i suurprojekt
Suve algul suleti senine kauplus, et sügisel avada regiooni esimene H&M flagship store. „Selline otsus, jätta pood mitmeks kuuks suletuks, eeldab brändilt suurt julgust. See on omakorda märk, et rahvusvahelised kliendid ja investorid näevad Eesti turgu järjest enam potentsiaalse kasvupiirkonnana, kuhu tasub ressursse suunata,” lausus Pärnits.