2. korrus Vaata plaani

Sangar

Sangar müüb kvaliteetseid triiksärke meestele, naistele ja poistele ning kõik meie särgid on toodetud Eestis. Sangari kauplustes on asjatundlikud teenindajad, kes aitavad leida just Sinule sobiva särgi ning annavad soovi korral ka stiilinõu. Sangari kauplus pakub ka mõõdusärgi teenust.

2. korrus Vaata plaani

Sinsay

SiNSAY on kaubamärk enesekindlale, omanäolisele ja väljendusrikkale tüdrukule, kes jälgib viimaseid moetrende ja kellele meeldib rõivastega rõhutada oma isikupära. SiNSAY bränd annab teismelistele võimaluse soetada oma lemmiktooteid – t-särke, teksaseid, aksessuaare ja palju muudki – väga odavate hindadega. SiNSAY teeb koostööd noorte disainerite ja modellidega, näiteks 2017. aastal olid kaubamärgi esindusnäod Karolina Pisarek ja Aleksandra Kowalska.

KAUBAMÄRGID

Sinsay
2. korrus Vaata plaani

Sokisahtel

Sokisahtel loodi 2009 Tallinnas. Mõte oli luua sokipoed kus on Eesti suurim ja mitmekesiseim valik naiste, laste ja meeste soki- ja sukakaupu.
Nüüd, natuke rohkem kui kolm aastat hiljem Sokisahtlil on 19 poodi – 18 poodi Eestis ja 1 Soomes (SOCKDRAWER nime all).
Sokisahtel pakub suures valikus suka ja sokitooteid, mille oleme ise hoolikalt välja valinud, olles kursis viimaste trendidega, meie toote hinna ja kvaliteedi suhe on paigas.

Kirg, armastus, pühendumus oma töö vastu on need mis meid on edasi viinud ja mida me tahame jagada oma klientidele. Meie valitud ja disainitud tooted räägivad iseenda eest – lihtsalt proovige neid. Meie armastame sokke.

2. korrus Vaata plaani

Springfield

Springfield kaubamärk hõlmab oma valikuga kogu meeste ja naiste garderoobi alates jalanõudest ja aksessuaaridest lõpetades üleriietega ning kõigega, mis sinna vahele jääb. Moelooming on suunatud noortele ning nooruslikkust hindavatele inimestele, kes naudivad elu ja soovivad riietuda isikupäraselt – nutikalt, mugavalt ja mänguliselt.

KAUBAMÄRGID

Springfield
2. korrus Vaata plaani

SuperdryStore

Superdry on põnev kaasaegne kaubamärk – selle põhieesmärk on luua kvaliteetseid tooteid, milles on sulandunud Briti stiiliga Ameerika vintage-stiil ja Jaapanist inspireeritud kujundid. Tooteid iseloomustavad kvaliteetsed kangad, autentsed kulutatud vintage-stiilis materjalid, ainulaadsed detailid, maailmatasemel käsitsi joonistatud mustrid ning kehasse töödeldud erinevat stiili tegumoed. Need eripärad on loonud brändile atraktiivse omanäolisuse ning toonud järgijaid ka rahvusvaheliste kuulsuste seas.

Üha laieneva rahvusvahelise haardega Superdry on esindatud 46 erinevas riigis: Ühendkuningriigis ja Mandri-Euroopas on 139 Superdry poodi; 208 frantsiisipoodi ja volitatud edasimüüjat (üks neist Ühendkuningriigis), ning 168 kontsessionääri.

SuperdryStore pakub tooteid nii meestele kui naistele. Kaubavalikus on t-särgid, polo särgid, dressipluusid, sviitrid, teksad, dressipüksid, topid, kleidid, jakid, joped, mantlid, särgid, kudumid, samuti lai valik kotte ja aksessuaare.

KAUBAMÄRGID

Superdry
1. korrus Vaata plaani

T-Särgipood – AJUTISELT SULETUD, AVAME JUUNIS 2019

T-särgipoed pakuvad laias valikus t-särke igale maitsele. Külastades t-särgipoodi saad disainida just endale meelepärase ja ainulaadse t-särgi. T-särgipoodides on müügil ka lai valik erinevaid suveniirtooteid ning aksessuaare.

2. korrus Vaata plaani

Takko Fashion

Takko on Saksa kaubamärk, mis on Euroopa turul tuntust kogunud juba üle 30 aasta ja esindatud 16 riigis enam kui 1900 kauplusega. Stiilsed rõivad igaks päevaks ja erinevateks olukordadeks – Takko mitmekülgne sortiment pakub laias valikus trendikaid ning soodsaid riided ja aksessuaare kogu perele.

2. korrus Vaata plaani

Terranova

 

Terranova on üks Itaalia suuremaid kiirmoebrände. Pakume „igapäeva“ moekaupu, mis eristuvad taskukohaste hindadega, olles samal ajal värsked, lihtsad ja lahedad. Meid iseloomustab kiiresti vahetuv kollektsioon. Pakume riideid, jalatseid ja aksessuaare lastele, nooruslikele naistele ja meestele.

2. korrus Vaata plaani

Timberland

Timberlandi kauplusest leiab mugavaid ja omanäolisi rõivad ning jalatseid meestele ja naistele. Timberlandi aksessuaarid on eristuvad ja suurepäraselt kombineeritavad kõikvõimaliku riietusstiiliga. Orginaalsus, kvaliteet ja vastupidavus on just need omadussõnad, mis kirjeldavad kõige paremini Timberlandi brändi.

2. korrus Vaata plaani

Tom Tailor

Tom Tailor bränd on loodud 1962.aastal Hamburgis. Ettevõte on hetkel üks kiiremini kasvavaid brände Saksamaal, mis on nüüdseks juba laienenud üle kogu maailma. Tom Tailor on rahvusvaheline moefirma, mis disainib ja turustab oma kollektsiooni läbi jae- ning hulgimüügi.

Tom Tailor on elustiili bränd, mis pakub uusi moetrende ja kvaliteetseid moerõivaid keskmise hinnataseme juures nii meestele kui ka naistele.
Tom Tailorit iseloomustab kolm elustiili sõna, mis peegeldavad brändi vaimu ning olemust läbi kolme üksteist täiustava alakollektsiooni: URBAN, FASHION, GEAR.

Suurim kollektsiooni osa on URBAN – AUTHENTIC WEAR, mille stiil on casual, sportlik, naturaalne ning ehtne. Urban iseloomustab kõige paremini Tom Tailori brändi, milleks on vaba-aja mood igapäevaseks eluks ning on suurima osakaaluga terviklikus kollektsioonis.

GEAR ehk AMERICAN COLLEGE SPORT – on suunatud vaba-aja rõivastele, kus on kasutatud sportlikke elemente. Kollektsioon on värske ja värviline ning mugav, kus on kasutatud Ameerika kolledzi stiilis detaile. See on väikseim kollektsiooni osa hooajas.

FASHION ehk CONTEMPORARY STYLE on enesekindlale, trendikale, elegantsele ja stiilsele kandjale, kus on küll väiksem värvivalik, kuid on rohkem rõhku pandud moele ja kvaliteedile.

Ülemiste Tom Tailoris on esindatud suuremal-vähemal määral kõik kolm alakollektsiooni (URBAN, FASHION, GEAR) nii meestele kui ka naistele, moodustades koos tervikliku ning ühtse Tom Tailori kollektsiooni. Samuti on rõhku pandud aksessuaaridele, mille osakaalu Tom Tailor bränd ka ise järk-järgult kasvatab. Ülemiste Tom Tailoris pakume lisaks rõivastele Tom Tailor jalanõusid, kotte, vöösid, sokke ning meeste pesu.

  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
  6. 6

Liitu meie uudiskirjaga, et olla kursis uute pakkumiste ja sündmusega Ülemiste keskuses.