ÜLEMISTE KESKUSE PARIM POOD ON THE BODY SHOP

24.01.2019

Ülemiste keskuse iga-aastase konkursi „Parim Pood“ võitis seekord THE BODY SHOP. Teise koha eest autasustati kauplust EASY TRAVEL ja kolmandaks tuli MATKASPORT.

Ülemiste keskus on Parim Pood konkurssi korraldanud alates 2005. aastast. Konkursist on kujunenud tore ja eriline traditsioon, mida keskuse rentnikud väärtustavad ja väga heal meelel kaasa löövad. Konkurss tipneb igal aastal keskuse kõikide kaupluste töötajatele korraldatud meeleoluka aastagalaga, mille raames tunnustatakse ja auhinnatakse silmapaistvamaid kauplusi.

Parima Poe konkurss toimub aasta läbi ja võitjad selgitatakse mitme kriteeriumi alusel. Kõige suurema kaaluga on uuringufirma Kantar EMORi poolt läbiviidud teenindusmonitooringu tulemused, lisaks arvestatakse käibekasvu, kampaaniates ja keskuse üritustest osavõtmist, head koostööd keskusega jm. Võitja tiim sai auhinnaks 5000-eurose reisitšeki, mille eest saavad kaupluse töötajad ühiselt toreda reisi ette võtta. 10 parimat kauplust/teenindusasutust premeeriti lisaks tunnustusele ka erinevate kingitustega, mida kaupluse töötajad saavad kollektiivselt kasutada.

Ülemiste keskuse Parima Poe tiitli võitis 2018. aastal The Body Shop, teise koha sai Easy Travel ja kolmandaks tuli Matkasport. Esikümnesse jõudsid veel kauplused Springfield, Lush, Dune London, Diamande, Gurmans tee- ja kohvipood, Sterntaler ja Samsonite.

„Tähistame sel aastal 15. aastat Eesti turul. Meie kliendid on meie identiteet“, sõnab The Body Shop Eesti regiooni juht Teelika Sutov. „Soovime, et iga The Body Shop esinduse külastaja tunneks end meie juures oodatult ning tema vajadused saaksid kõnetatud. Meie Ülemiste meeskond on sel aastal kogenud palju muutuseid ja väljakutseid, kuid kompromissitult töötanud klientide naeratuse ja rahulolu nimel ühtse meeskonnana iga päev. Usun, et just kliendikesksus ja empaatia tõid võidu. Oleme väga uhked oma meeskonna üle, tänulikud tunnustuse ja imeliste klientide eest!“

Ülemiste keskus tunnustas ka parima teenindusega kauplusi, kellest 4 paistsid silma erakordse teenindusega ehk ületasid võimalikud maksimumpunktid. Need kauplused olid 2018 aastal Denim Dream, Familon, Okaidi ja The Body Shop. Kokku sai ära märgitud 43 kauplust, kes saavutasid Kantar EMOR-i teenindusmonitooringus maksimumpunktid.

Keskuse juhi Guido Pärnitsa sõnul peavad nad meeldiva ostukogemuse juures väga oluliseks suurepärast teenindust kauplustes, seetõttu pööravad nad keskuse poolt sellele ka järjepidevalt erilist tähelepanu. „Meil on rõõm tõdeda, et kaupluse töötajad tõesti annavad endast parima meie keskuses, mida kinnitavad ka EMORi testostude tulemused, mis muutuvad iga aastaga aina paremaks. On tõeliselt hea meel, et teenindustase Ülemistes on väga heal tasemel, liikudes kindlalt tõusujoones,“ ütles keskuse juht. Ta tänab kõiki keskuse rentnikke, kes annavad igapäevaselt omalt poolt suure panuse sellesse, et Ülemiste keskus on Tallinna ja Harjumaa elanike seas ülekaalukalt populaarseim ostukoht.

Selle veebilehe sirvimise jätkamisel nõustud meie kasutuskogemuse parandamiseks mõeldud küpsiste ja nende kasutamise tingimustega. Loe lähemalt.

Tagasiside

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.